mail2rfk@googlegroups.com

Klubben har en fælles mailing liste liste i Google gruppen Roskilde Fjords Kajakklub
Som medlem af mailinglisten får du mulighed for at modtage indbydelser og påmindelser når der er klubaktiviteter. Det er ligeledes muligt for dig direkte at rundsende meddelelser til listens medlemmer ved at maile direkte til denne mailadresse: mail2rfk@googlegroups.com .
Det er gratis at oprette en brugerprofil i gruppen og herved få mulighed for at sende og modtage klubmails. Du vil også have mulighed for selv at oprette mailinglister til mere specifikke ting.

Tilmelding til listen kan ske ved at sende en mail til klubbens Webmaster.

Afmelding. Vi kan umiddelbart kun se fordele ved denne ordning, men skulle det utænkelige ske, at du ikke længere orker at modtage de mange spændende informationer om klubben, kan du selvfølgelig melde fra listen igen. Det gøres ved enten at kontakte klubbens Webmaster, eller ved at du selv går ind på din Google konto og framelder dig. Ønsker du at blive slettet fra listen, har glemt dit password eller har problemer med at tilmelde dig, så send en E-mail til klubbens Webmaster.

Kalender
Ønsker du at oprette aktiviteter i klubkalenderen, er du altid velkommen at sende en mail med din aktivitet til klubbens Webmaster, som så vil læggen den ind i kalenderen.